6 Şubat 2015 Cuma

Happy Weekend...

Şuan tam arkamdaki pencereden masama  vuran,
sırtımı tatlı tatlı ısıtan güneştir bana bu görselleri seçtiren,
kendimi şu mutfakta hayal ettiren.
İşte değil evdeyim mesela...
Fonda güzel bir müzik,ocakta fokurdayan çayım,fırından yayılan mis gibi kek kokusu...
O kokusuyla mest olmuşum,okuldan gelecek kuzucuğa bir şeyler
hazırlıyorum,mutluyum... 

 
 
Pinterest


Hafta sonu geldiğine göre bu hayallerimizin bir kısmını gerçekleştirebiliriz öyle değil mi.
Hepimiz için hayal ettiğimizden de güzel bir hafta sonu diliyorum.
Mutlu hafta sonları...




6 yorum:

  1. Yine ne güzel fotoğraflar seçmişsin, mest oldum... Gerçi hala iş yerindeyim ve çıkmak için can atmama rağmen beklemek düzenlemek zorunda olduğum bir yazı var!!! poff.........

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah o bitmeyen işler.Her cuma stres içinde geçiyor ertesi güne işler sarkacak diye.İşte o sırada azıcık hayal kurup rahatlıyorum ne yapayım.Beğendiğine sevindim.Azcık da olsa kafanı dağıttıysan ne mutlu.Öperim çok.

      Sil
  2. Güneş; seni ısıtırken,kurdurduğu hayallerine bizleri de eklemiş:)) Şu masanın diğer yanına otursam, fincanımı uzatıp, bir bardakta kendime istesem...:)) o pudra şekerli pancakelerden de birini alıp, gözlerimi kapatarak yiyiversem...Hayallerim sonu yok, Baharın Renkleri:)) Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel hayalime ortak olmanız,güneşten bile daha çok ısıttı içimi.İstediğiniz kahve olsun pancake olsun ne demek.Sevgiler...

      Sil
  3. İştah açıcı, ferahlatanan görüntüler :) Sana da mutlu bir hafta sonu olsun :)
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil