7 Mayıs 2013 Salı

Hollanda' da Bir Çingene Vagonu...

Başbaşa  romantik ya da çocuklarla eğlenceli bir tatil için harika bir seçenek sunan
 harika bir yer burası.
Ya da arkadaşlarla bol kahkahalı bir haftasonu kaçamağı.
Bu kadar güzel bir yer olduktan sonra neden bulunur herhalde gitmek için...

 Hollanda'nın Kuzey Limburg  bölgesinde kırsal bir alanda kurulu  5  kişinin rahatlıkla kalabileceği şekilde tasarlanmış bir çingene vagonu.
Hem tatil, hem özel kutlamalar hem de piknikler organize ediliyormuş burada.
Bahçesinde harika bir kır düğünü organize edilip ,vagon gelin suiti şeklinde hazırlanıyormuş.
ne hoş değil mi?
Ve bu harika yerin birbirinden harika fotoğrafları ile sizi hayallere dalmaya davet ediyorum.

Dışarısı kadar içeresi de insanı mest ediyor.Detaylardaki inceliğe bakarmısınız...

Konsepte göre odaları farklı şekilde dizayn edilmiş...(Sağdaki gelin suiti sanırım)
ve bu da çocuklar için  bahçede yer alan minik vagon...
galiba son fotoğraf orada olmanın verdiği mutluluğu  daha iyi anlatıyor...

ben bayıldım buraya ,dışına,içine yeşiline,güneşine,rengine,sımsıcak detaylarına...
hani yakın bir yer olsa telefona sarılmıştım rezervasyon için.o kadar yani...

hergününüz bir diğerinden daha renkli geçsin.sevgiler...

4 yorum:

  1. ben de aynı şeyi düşündüm ilk gördüğümde.rüya gibi değilmi...

    YanıtlaSil
  2. İnsanın resmen ömrü uzar böyle bir yerde... Mest oldum mest...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin cafe nohutum:)yüzümü güldürdün beni çok mutlu ettin yorumunla.
      ben de bayıldım buraya.hani şöyle ha diyince gidilecek bir yer olsa atlayıp gideceğim valla.kucak dolusu sevgiler...

      Sil