28 Mayıs 2013 Salı

Biraz da Moda...

Şunun şurasında Hazirana yani yaza girmemize ne kaldı.Üç gün sonra elveda bahar merhaba yaz diyeceğiz,tatil planları kurup gün sayacağız(ben o moddayım yani :)
Havalar güzel çok şükür güneş her daim bizimle,hatta bazen fazlasıyla bizimle ki mızmızlanmaya başladım bile.Ama kıyafet seçimi ve hafifliği sebebiyle bile yaz güzel bir mevsim.Hafif hafif giyinmek tek parça geçirip dışarı çıkabilmek ayrı bir keyif.
İşte size yaza uygun ve benim rahatlığından dolayı her daim tercihim bir kaç parça...
 


 
 
 
 
 
 
 
Bu kıyafetler ve türevleri yazın benim için (günlük hayatta ) üniforma gibidir.Hiç sıkılmadan rengi ve kombini ile oynar giyerim.Kendime yakıştırmak ve rahatlık ilk kuralım.Eee iş yerinde de herhangi bir kısıtlama olmayınca değmeyin keyfime...
 
Herkese  şimdiden keyifli,mutlu  ve rahat bir yaz diliyorum.
Kucak dolusu sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder