6 Mayıs 2013 Pazartesi

Ece Aymer Craft House İstanbul- Kurs Günleri-1

Eveeeeeeet aylardır gitmek için hayalini kurduğum ve gerçekleştirmek için kırk takla attığım ahşap boyama kursuna ( özellikle Ece Aymer Craft House'ta )nihayet başlamış bulunuyorum.
Bu yılın en büyük planlarından biriydi benim için.Yılbaşından bu yana fırsat kolluyordum bir türlü denk gelmemişti işler yüzünden.Şimdi çok şükür dönüşümlü de olsa c.tesileri çalışmıyorum.Yani bir c.tesi işteyim bir c.tesi kurstayım inşallah :)
O kadar çok istedim ki bir terslik olur gidemem diye kimseye  söylemedim.
Şimdi burdan çoşku içinde söylüyorum.Ben ahşap boyama kursuna gidiyoruuuummmmm:)
Evet benim için bu kurs önemli ama Ece Aymer'den olması da bir o kadar önemliydi.
İstanbul'da yaşayınca Ece Hanım'a ulaşmak kolay olmuyor.O da sağolsun daha çok kişiye ulaşmak için böyle harika şubeler açıyor.O yüzden benim kurs adresim baştan belliydi.Daha başlamadan ne kadar doğru karar verdiğimi bilsem de insan  ortamı ve eğitimi görünce tercihine bir kat daha seviniyor.Hocamıza yani Süheda Hanım'a bayıldım doğrusu.Hem çok tatlı hem çok donanımlı harika bir bayan.Akşam olacak kurs bitecek diye saate bile bakmadım.Gönül ister hergün hadi olmadı herhafta olsun ama malesef işler yüzünden imkansız.Ama olsun bu kadarı bile harika bir haftasonu geçirmeme yetti yani.

Ahşap objeleri ve o güzelim kağıtları görünce insanın aklı şaşıyor.Ay bu güzel ,ay bu  daha güzel dedim bir müddet ama sonra acemiliği tepsi ile atmak istedim.

Ben çok sevdim,tüm haftasonu seyrettim nerdeyse.bakalım siz de beğenecek misiniz... 
Mumla eskitme yaptığımız tepsinin kenarlarına stencil çalışması yaptık.

Cuma çiçeklerimle çok yakışmışlar  değil mi...
Eve gelip fotoğraf çekerken farkettim ben de .Bu çiçeklerin vazodaki halini  çok sevmiştim, demek desen seçerken farketmeden gönlüm kaymış...

Bir tane de yarım işim kaldı elimde.Haftaya daha doğrusu bir sonraki haftasonuna bitecek umarım.Bu hafta hazırlıksız gittiğim için tek ürünle çıktım kurstan.O yüzden gelecek haftasonunun işini eve aldım.En azından astarını yapar öyle giderim.
Hem öğreneceğim teknikler için daha fazla vaktim kalır,hem de daha fazla güzel iş çıkarırım.

Herkese istediklerini gerçekleştirecekleri ,hayallerine bir adım daha yaklaşacakları
harika bir hafta diliyorum.
 
Cumartesi kursta,pazar piknikte harika bir haftasonu geçirince pazartesi bile sendromsuz geçti.
aferin sana pazartesi.hep böyle ol emi:)


Sevgiyle kalın.

2 yorum:

  1. Merhabalar,bloğumu ziyaret edip takibe almışsınız.Öncelikle çok teşekkür ederim.Ece Aymer adını duyunca ayrıca çok sevindim.Ben de geçen yaz Ankara Çankaya şubesinde eğitim aldım.Çok kısa sürdü ama epey şey öğrendim.Sizleri de tanıyınca kendimi çok geniş bir ailenin üyesi gibi hissediyorum.Bilmem siz de aynı duyguları yaşıyor musunuz?
    Eskitme tepsiniz de çok güzel olmuş,hakikaten yanındaki vazo ve çiçekle bir gibi durmuş.
    Lafı çok uzatmayayım,Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. merhabalar siz de hoşgeldiniz sayfama.yaptıklarınıza bayılıyorum ve ilgi ile takip ediyorum.özellikle büyük parçalardaki güzel sonuçlarınız bana cesaret veriyor.ama daha zamanı var gibi sanki.kursun daha başındayım umarım güzel işler çıkarırım.
    emin olun Ece Aymer ailesinde olmak benim için de çok özel.aynı özenli eğitimi almak başlı başına bir şans bence.birbirimizden beslenerek daha iyi işler yapacağımızı düşünüyorum.tekrar teşekkür ederim.ankarama selamlar.sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil