3 Aralık 2015 Perşembe

Işıltıyı Severim...

Yılın en güzel en ışıltılı zamanları geldi çattı.Daha yeni yıla girmemize çok olsa da Aralık dedin mi  çoşkusu sarıyor hepimizi.Herkeste bir heyecan bir umut.Evet evet umut... tüm karamsarlığa rağmen umut.İşte sırf bu hisleri uyandırdığı için bile güzel bu zamanlar.Hele o ışıltılar yok mu onları ayrı bir seviyorum.Sanki sadece etrafı  değil kalbimizi de ışıl ışıl yapıyorlar gibi hissediyor,bakınca bir başka mutlu oluyorum.O yüzden evlerden yansıyan ışıl ışıl kareler seçtim hem fikir olsun hem de içimiz açılsın,yüreğimiz ışıldasın diye.



4 yorum:

  1. Kuşumm ışıltıya pırıltıya ben de bayılıyorum, tüm o fotoğraftakilerin bizim evde olmasını istedim mesela şuan :)
    İpeğin 2. yaş doğum gününden sonra pırıltılı şeyleri nekadar sevdiğimi daha iyi anladım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynom ben de aynıyım her bir kareyi evin başka köşesinde düşündüm hayallere daldım bile:)Yalnız sizin 2 yaş partiniz de hani nasıl güzel ışıl ışıldı öyle bu karelerden farkı yoktu.Çok sevdim çok.

      Sil