2 Aralık 2015 Çarşamba

Just Like Heaven...

Ne zamandır film yazısı yayınlamadığımı farkettim bugün ve hemen atağa geçtim.
Gündemden sıkılanlar,kanallarda aynı tiplerin bir sonuca varamayan tespitlerinden bunalanlar,aman açalım bir film bir iki saat olsa da uzaklaşalım şu olumsuzluklardan diyenler için kafanızı dağıtacak bir  film seçtim.
Bir nebze faydası olursa ne ala.

Filmimizin adı Just Like Heaven.
Türkçe adı Cennet Gibi.
2005 yapımı dram,fantastik ve romantik bir film.
Yine her zaman ki gibi izledikten sonra filmin bir romandan uyarlama olduğunu öğrendim.
Film ,Marc Levy'nin Keşke Gerek Olsa adlı romanından sinemaya uyarlanmış.

Konusuna gelirsek şöyle;
Elizabeth işkolik ve asosyal bir doktordur.Günün neredeyse 24 saatini hastanede geçirir ve işinden başka yakınacak bir hayatı yoktur.Kız kardeşinin ona yakışıklı bir erkekle buluşma ayarladığı akşam bir trafik kazası geçirir .
 David ise San Francisco da bir apartman dairesi kiralar ve tüm gününü içerek ve tv izleyerek geçirir.Girdiği bunalımdan çıkmaya niyeti yoktur.Ta ki kiraladığı eve davetsiz bir misafir gelip hayatını alt üst edene kadar.Bu  garip misafir evin kendisine ait olduğunu iddaa edip gitmesi için ısrar eder.Sürekli içen David ise  kendi akıl sağlığından şüpheye düşer.
Peki kimdir bu davetsiz misafir ve neden sadece David'e görünmektedir onu ikisi de bilmiyordur.
Bunu bir görev kabul eden David de bu gizemi çözmek ve misafirinin kim olduğunu öğrenmek için araştırmaya başlar.Bu aynı zamanda arkadaşlıklarının ve romantizmin de başlangıcı olur.

Sonun da ise onları bambaşka bir sürpriz bekler.
Ve bu bize kaderin iki insanı bir araya getirmekteki başarısını da kanıtlar.

Film, hem oyuncu seçimi,hem yalınlık hem de akıcılık açısından geçer not aldı benden.Tek beğenmediğim nokta sanırım sonuydu.Biraz basite kaçılmış,telaşeyle bitirilmiş gibiydi.Neden kimse anlatmıyor olanları dedim durdum.Daha güzel kurgulanabilirdi bence.Ama yine de sevdim,neden, çünkü kadınlar mutlu sonları sever:)

Kısacası,romantizm,dram ve komediyi dozunda kullanmış,biraz fantastik,eğlenceli ,sıcak bir film Cennet Gibi.Tam da soğuk kış gecelerini ve içinizi ısıtacak cinsten.
İzlemeyenlere tavsiye ederim.

Ve  son bir söz eve bayıldım,hele çatıya ve son haline.
San Fransisco'da emlak piyasası nasıl acaba bilen var mı:)


Keyifli Seyirler...






4 yorum:

  1. edebiyat uyarlaması izleyim tımams :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bilmeden izledim,okuyup izleyenler beğenmeyecektir mutlaka.Hadi iyi seyirler...

      Sil
  2. bu filmi izlemiştim bende güzel bir iz bırakmıştı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşça vakit geçirtiyor bir de güzel izler bırakıyorsa daha ne olsun değil mi:)

      Sil