9 Ağustos 2014 Cumartesi

Mutlu Haftasonları...


10 yorum:

  1. ahşap ve mavinin bir de gustonun harikalığı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maviler göz alıcı değil mi.Ben de onlara vurulmuştum zaten.Hem mavi hem emaye...

      Sil
  2. Mavi en çok yaza yakışıyor galiba :)
    Sana da mutlu hafta sonları !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Nilgün Abla en çok yaza yakışıyor özellikle bu mavi.Haftasonun musmutlu geçsin.Sevgiler.

      Sil
  3. Nasıl güzel bir masa bu böyle, bayıldım :)) Takipteyim, ben de beklerim, sevgiler :))
    http://byhulya.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Emaye görünce takıldım bayıldım bu mavilere.

    YanıtlaSil
  5. Ayy bayıldım masaya ve üstündekilere... Şimdi oraya ışınlanmak için nelerimi vermezdim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hele ki iş yerinden ışınlanıyorsak:)))
      Masa emayeler nasıl güzel değil mi.

      Sil