1 Ağustos 2014 Cuma

Cunda'dan Bldiriyorum...

Bir koşturmaca bir yoğunluk blogdan kutlayamadım bayramınızı.Umarım güzel geçmiştir  bayramınız sevdiklerinizle beraber mutlu ve huzurlu.
Herkes ya memlekete kaçtı ailesinin yanına ya da tatile gitti koşar adım.Yollar, uzayan trafik, trafikde geçen saatler ,varılmak istenen yere doğru sabırsızlık hepsi birleşince tabi biraz dağılıyor insan.Önce dinlenmek sonra biraz gezip eğlenmek istiyor ama tatilde zaman su gibi akıyor sanki.Halbukı yavaşlasa biraz, sindire sindire yaşasak ,bir gün 48 saat sürse mesala daha güzel olmaz mı.
Olur tabi hem de nasıl güzel olur ama olmuyor işte.Elimizden gelen jet hızıyla geçen zamanı güzel değerlendirmek sadece.Kişiye göre değişiyor bu işler tabi.Kimi çılgınca eğlenmek ister,kimi tüm gün güneşlenmek ,kimi gezmek,kimi evde keyif yapmak.
Ben hepsini yeterince ve doğru zamanda yapmayı seviyorum.Çok kalabalık boğuyor beni.Güzel sokakları sürü halinde gezmeyi sevmiyorum mesala.Ya da denize insan dökülmüş gibi girmeyi.
Bu tatil malum bayram tatili olunca maşallah tüm türkiye beraber gezdik beraber yüzdük gibi oldu.O yüzden tadında oldu mu seviyorum herşeyi.Kalabalık gördük mü aman gidelim otele bahçesinde otururuz serin serin diyoruz.Alıyoruz dondurmayı tenha sokaklardan doğru otele.

Neyse mızmızlanmayı bırakayım bir iki fotoğraf koyayım buraya içimiz açılsın.
Hadi ben kaçtım bir selam vereyim diye uğradım içimi döküp gidiyorum.Herkese harika bir haftasonu diliyorum.Tatili hala devam edenlere de iyi tatiller.






2 yorum:

  1. Hep Yeşil blogunda rastladım yorumunuza.
    Ve bu yazıdaki fotoğrafları görünce anladım ki, fotoğraf çekmeye gerçekten merakınız var:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.Evet merakım var ama keşke daha çok vaktim olsa.Daha çok ilgilenebilsem .Sadece çekmek değil inceliklerini bilmek istiyorum.Yolun başının başı benim bulunduğum nokta.Anlaşılır bilgiye ihtiyacım var.İpek'in paylaşımlarından çok yaralanacağımı düşünüyorum.Bakalım kısmet daha iyilerini çekerim inşallah.

      Sil