4 Ocak 2014 Cumartesi

Yağmur Sonrası...


Galiba bu yazarın kitaplarını almak hep güzel günlere denk gelecek.İlk kitabı olan Mart Menekşeleri'ni  doğum günümde almıştım tam da mart ayında ve çok beğenmiştim.
Yağmur Sonrası da kendime aldığım yeni yıl hediyesiydi:)Öyle garip bir huyum var benim özel günlerde kendime mutlaka bir kitap alırım.Üstünden yıllar geçse de kapağını açınca beni o güne götüreceğine inanırım...

***
Çok merak ettiğim için hemen başladım ve bir hızla bitirdim.Zaten öyle uzun zamana yayılacak bir kitap değil.Bir an önce okumak her şeyi öğrenmek için sabırsızlanıyorsunuz.
 Kitabı okurken o çok sevdiğim tarihi aşk filmlerini izliyorum hissine kapıldım.Çoğu sahnede hepimizin bildiği filmlerden sahneler geldi gözümün önüne.
Sonra bir baktım okumuyor yaşıyorum kitabı Anne olmuşum aynı duygular içinde anlatıyorum yarım kalmış hikayemi.Hemşire oluyorum ve  yaşamadığım aşkı bulmak için bir şans veriyorum kendime ve savaşın ortasında ama aşkın kollarında buluyorum kendimi.
Daha fazla anlatmayayım ,bence siz de okuyup kendiniz gidin 
bu aşkı öğrenmek için Bora Bora'ya.
Sıcak kumlarda nemli sıcak havalarda gezin amber çiçeklerinin büyüsü içinde okuyun bu büyük aşkı.Bazen kalbiniz aşk ile bazen umutsuzluk bazen kızgınlık ile çarpsın.
Bırakın bu masal gibi kitap sizi de içine alsın.

Keyifli okumalar.
Sevgiyle ve daima mutlu kalın.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder