20 Ocak 2014 Pazartesi

Kış Güneşi Güzelsin de Kar Nerede...

Dün biraz hava alalım diye attık kendimizi dışarı.Avm'leri işim olmadığı sürece sevmiyorum hele pazar günleri o yoğunluk beni hepten yoruyor.O nedenle aldık bisikleti,topu ,kovayı ,küreği doğru deniz kenarına.Hava o kadar güzeldi ki hani  kış olduğunu tek söyleyen takvimlerdi sanki.İnsanı deniz kenarında bile üşütmeyen bir hava ,pırıl pırıl bir gökyüzü ,masmavi deniz hangi mevsimde olduğunu unutturup insanı mutlu ediyor kısa süreliğine.Güneşi sıcağı sevmeyen yok ama bu mevsim böyle değildi eskiden.Büyükler der ya hani kışı kış gibi yaşayamadık diye havalar aynen öyle gidiyor.Kar yok yağış yok günlük gülistanlık hava telaşlandırıyor beni.
Şu fotoğraflara bakıp Ocak ayında kışın ortasında olduğumuza kim inanır ki.


Her mevsim tadında güzel.
Böyle fotoğraflar  çekmek için baharı bekleyebiliriz değil mi.
Biraz da kar sevinci yaşasak çocuklar gibi ne iyi olurdu.

Keyifli ve mutlu geçsin haftanız.
Sevgiler.


4 yorum:

  1. çok sıcak ve güzel fotolar size de mutlu haftalar olsun :))

    YanıtlaSil
  2. Ay ay ayyyy..içim gönlüm açıldı, havalar girdim bu fotoğraflarla yine...
    burası neresi?
    Cennet mi?
    Yoksa benim gözler hala zımpara tozunun etkisinde mi?
    Çok sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emel senin fotoğraflar benim her daim içimi açıyor.Ben araya biraz deniz serpip kurtarmaya çalışıyorum.
      Florya burası canım.Cennet gibi ama deniz olan her yer cennet değil mi zaten.Kocaman sevgiler gönderiyorum.
      Mutlu hafta sonları.

      Sil