31 Ocak 2014 Cuma

Böğürtlen Kışı - Sarah JİO


Tesadüfen tanıştığım bir yazar Sarah Jio.İlk kitabı Mart Menekşeleri'ni alırken Yağmur Sonrası da çıkmıştı.İkisini de almayı düşünmüş ama sonra tanımadığım bir yazarın iki kitabını birden almak istememiş ve tek kitapla yetinmiştim.Tabi sonra devamı geldi hepsi benim oldu:)

Şimdi Böğürtlen Kışı'nı da bitirdiğime göre Sarah JİO'nun sırası ile üç kitabını da okumuş oldum.Ben hikayeleri kadar dil ve  anlatımını da çok sevdim yazarın.
Bir de kitapların birbirinden güzel kapak tasarımlarını ...

***

Bu kitabı ve anlattığı hikayeyi az buçuk bildiğim için almayı ve okumayı erteleyip durdum.
Ama okumadan da geçmek istemedim ve çok ağlayacağımı bilerek başladım okumaya.Düşüncesi bile insanı kahreden bir olayı, yaşayan bir annenin çaresizliğini okumak çok zor çünkü.
Kitap bir yandan evladını arayan bir anneyi, bir yandan aşkına kavuşamamış bir kadını anlatıyor bize.Aslında bize tüm hikayeyi yine evladını kaybetmiş bir anne anlatıyor ve biz olayın aslını yıllar sonra ondan dinliyoruz.


Ağlarsınız  belki ama iyi ki okumuşum dersiniz emin olun.
Keyifli  ve bol okumalı günler dilerim.

4 yorum:

  1. Çok merak ettim kitapları. Size güveniyorum. Bugün dışarı çıktığımda bir tanesini mutlaka alacağım. Yorumunu blogumda yapar sizi haberdar ederim :)

    YanıtlaSil
  2. Ben çok sevdim umarım siz de severek okursunuz.Güveniniz için teşekkürler.sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Cumartesi günü dışarı çıktığım gibi kitapçıya uğradım. Ellerinde sadece Yağmur Sonrası varmış, aldım okudum. Normalde böyle roman okumam. Hayatımda bunun öncüsü oldunuz. Kitap çok güzel bayıldım. Ayrıca yazarın dili çok sade ve anlaşılır.İnsanı sıkmıyor. Diğer kitapları da internetten sipariş verdim. Blogumda da paylaşacağım ama önce sizinle paylaşmak istedim. Görüşmek üzere.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim beni çok mutlu ettiniz güzel sözünüz ile.Ne güzel bir duygu tanımadığın bir insanın hayatına ufak da olsa dokunmak bir etki bırakmak.Hele bunu kitapla başarmak ...Umarım diğer kitapları da seversiniz.Sevgiyle kalın.

      Sil