17 Nisan 2013 Çarşamba

Pembe Düşler...

Yaşam dolu, mükemmel ve enerji veren bir renktir pembe.Hayallerin ve aşkın rengidir.
Enerjisini kırmızıdan alır ama ,kırmızıya göre daha yumuşaktır.
***
Eskiden yani çocukluğumda çok sevmezdim ben pembeyi.Pembe olarak sevdiğim tek şey pamuk şekeriydi sanırım.Şimdi çok seviyorum.Hele dekorasyonda bayılıyorum pembeye ve diğer pastel tonlara.Ama cesaret edip bu beğendiklerimi alırmıyım o hala muallak.Birgün bahçeli pembe panjurlu beyaz bir evim olursa neden olmasın:)
Enerjimi artırmak için pembe ile döşenmiş bu mekanlara bakmak iyi geliyor bana.
Hem göze hem ruha hitap etmiyor mu sizce de...
Özellikle pembe çizgili duvar kağıdına,buzdolabına ve küvete bayıldım.bir de o puantiyeli fırçaya...



fotoğraflar:house to home

2 yorum:

  1. Hepsini istiyorum hepsiniiiiii <3 :)

    YanıtlaSil
  2. Hoşgelmişsiniz efendim sizi mutlu ettiyse koyverdim hepsini pakete gönderiyorum hemen:)bunlar da beğenilmeyecek istenilmeyecek gibi değil zaten.insan baktıkça çoşuyor.çoştukça evdeki herşeyi değiştiresi geliyor.bahardan mı ne bu ara çabuk çoşuyorum ben niyeyse.
    sevgiyle ve mutlu kalın.

    YanıtlaSil