5 Nisan 2013 Cuma

Bahar Geçmeden...

Bırak güneş ısıtsın içini
Bak baharlar açmış beyaz beyaz
Öyle olmasa da sen öyle farzet
Bakarsın umduğundan iyi geçer yaz
***
Sıkıldım sıkıldım uçmak istiyorum
Yalınayak yere basmak istiyorum
Ne eksiğimiz var çiçekten böcekten
Tabiat misali coşmak istiyorum

Sezen Aksu'nun  dediği gibi ne eksiğimiz var çiçekten böcekten bahar bir tek onlara mı geliyor sanki,çoşmak bizim de hakkımız.

Heeyy!!!! Yazın sıcaktan ve nemden dışarı adım atmayanlar,kışın battaniyenin altından kalkmayanlar hadi sıra sizde.Daha ne bekliyorsunuz,bahar geldi de geçiyor bile.Silkelenip kendinize gelin.Ağaçların gelin olduğu,çimenlerin yeşilin en güzel tonunu aldığı,kelebeklerin uçtuğu ,kuşların şakıdığı mevsimdeyiz.

Sıcaklar bastırmadan dışarıda olmanın keyfini çıkaralım.
Tabiat süslendi püslendi bizi çağırıyor.
Hazır haftasonu da gelmişken gitmemek olmaz değil mi:)))


Önce açın pencereleri dolsun içeri güzel hava.Derin bir nefes alın, gülümseyin ve tüm kışın yorgunluğundan koca bir oohhh diyerek sıyrılın.iyi gelecek emin olun:)))

Bahçeniz varsa kahvaltıyı bahçede yapın mesala.
Hazırlayın keki,poğaçayı,böreği  çağırın arkadaşları uzun  bir kahvaltı keyfi yapın.

Ya da varsa yakınlarda bir orman-piknik alanı vs. kapın piknik sepetinizi kahvaltıyı orada yapın.Sonra yürüyüşe çıkın ,oksijeni savurganca kullanıp  ciğerlerinizi ve kendinizi şımartın.

Yürümem diyorsanız hamakta kitap okuyun tüm gün.Eminim böyle güzel bir havada o hamakta güzel bir uykuya teslim olmamak için çok uğraşacaksınız.

 Ya da atlayın bisiklete,açın kollarınızı  ve rüzgarı hissedin.Saçlarınızın uçuşmasına izin verin.
Yüzünüze çarpan havanın ferahlığını taa içinizde hissetmek iyi gelecektir..

Ve daha sayılabilecek bir sürü güzel şey .
Yeter ki tabiattaki o canlanmayı siz de içinizde hissedin ve baharı yaşamak isteyin.
Ben mart 1 dedim mi  tamam bahar geldi  derim.Mart soğuk geçse de nisan sanki Mart'ı telafi etmek için güzellik yapar bizlere.Yağmur da yağsa arkasından güneş çıkar gülümsetir insanı.

Bu haftasonu güzel bir bahar havası yaşayacağız galiba.
Hadii  baharın hakkını vermek ve doyasıya yaşamak için  çıkalım dışarıya.
Dağa,bayıra,sahile, pikniğe ya da hafif hafif giyinip aylak aylak gezmeye.
 Canınız nereyi isterse orada tazelenmeye...

Herkese güpgüzel,musmutlu ve keyifli bir haftasonu diliyorum.
Sevgiyle ve mutlu kalın.

fotoğraflar: house to home

2 yorum:

  1. Resimler gerçketen bahar için çok uygundu,çok ferahhh ve benim içimi rahatlattı canım yüreğine sağlık

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim.havalar bir öyle bir böyle olunca bu güzel resimlere bakarak havaya girmeye çalışıyoruz işte.sevgiler.

    YanıtlaSil