25 Nisan 2013 Perşembe

Güzel Görmek İyi Gelir İnsana...

Baharın gelmesiyle ben de tabiat gibi aşka gelmiş çoştukça çoşmuştum.sonra birden bir durgunluk geldi üstüme.nedense bu hafta tadım tuzum yok.havalardan mı nedir başlardaki çoşku kalmadı ben de.hiçbirşey yapmak gelmiyor içimden.bir keyifsizlik bir başağrısı gidiyor bakalım.
tabi bir de hafta başındaki tatilde hemencecik eve alıştım onun da payı vardır sanıyorum.
(eee  bünye tek tatil günü olarak pazara alışkın ya 3 gün tatil çok geldi garibe...)

ben de bu ruh halinden  çıkmak ve tekrar bahar  havasına  girmek için bu güzel renkteki şekerleri çektim.pastel renklerin verdiği huzur ve mutluluğu hissetmek için.güzel görmek ruha iyi geliyor .içim açıldı hemen ,birden gülümseyiverdim:)))                


renkleri ne güzel değil mi?
umarım sizi de gülümsetebilirler...

sevgiyle kalın:)

2 yorum:

  1. hemde ne gülümsetmek:)elimi uzatıp bi tane alak bile geldi içimden:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel sizi de gülümsetebilmiş.paylaşması benden istediğiniz kadar yemek sizden olsun öyleyse.sevgiler.

      Sil